niedziela, 19 sierpnia 2012

Biszkopt z owocami i galaretką

Wariacji biszkoptowych ciąg dalszy. Tym razem z owocami i galaretką, tortownicę zastąpiłam dużą, prostokątną blaszką, a zamiast mąki pszennej - mąka pełnoziarnista, która nadaje zupełnie inny smak, kolor i konsystencję ;) Przepis oraz składniki na biszkopt tutaj


Po upieczeniu ciasta kropimy je sokiem z cytryny, lub rozcieńczonym alkoholem. Układamy pokrojone w kostkę owoce (pełna dowolność, wyłączając kiwi). W moim cieście znalazł się ananas oraz brzoskwinie :) Na owoce wylewamy TĘŻEJĄCĄ galaretkę (o konsystencji ciekłych glutów ;P) i wkładamy do lodówki. Gdy galaretka całkowicie stężeje można, tak jak ja, poukładać drugą warstwę owoców i zalać drugą tężejącą galaretką w innym kolorze i włożyć do lodówki do całkowitego zestalenia. Na koniec można ozdobić ciasto bitą śmietaną (ubitą śmietankę 30% z cukrem pudrem oraz śmietan fixem). Smacznego :)

4 komentarze:

  1. Mmm... Cóż za smakołyk :)
    Ja robiłam ze śliwkami taki biszkopt :]
    Też wyglądał tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, czas zrobić coś z śliwkami! Dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na inspiracje, bo śliwek mam pod dostatkiem i chciałabym zrobić coś pysznego dla moich najukochańszych :)

    Czy byłabyś zła gdybym zalinkowała Twój przepis na tort śmietanowo-brzoskwiniowy u mnie na blogu? Bo chciałabym pochwalic się jak mi wyszło to arcydzieło smaku z Twojego przepisu, specjalnie w tym celu wykonałam wtedy smakowite zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że nie mam nic przeciwko, jeśli pojawi się link itd. Sama również korzystam z cudzych pomysłów i zawsze oczywiście piszę skąd się pojawił przepis;)

    OdpowiedzUsuń