poniedziałek, 25 marca 2013

Wiosna w mojej kuchni

Pewnie wszyscy mają już serdecznie dosyć tego mrozu, który ścina nasze buzie każdego ranka. Ja również z utęsknieniem wyczekuję wiosennych temperatur i budzącej się zieleni. Postanowiłam wprowadzić nieco wiosny do swojego domu, by odgonić trochę tę zimową aurę panującą za oknem.
Na początek postanowiłam przygotować moje rośliny na powitanie wiosny. W tym celu uszczęśliwiłam je nową ziemią i większymi doniczkami. Spodobało się to zwłaszcza papryczce chili, która po kilku dniach wypuściła nowe pędy! Ponadto postanowiłam przeznaczyć jedną doniczkę na bazylię cytrynową ;-) Oczywiście nie mogło również zabraknąć wielkanocnej rzeżuszki oraz kiełków, które wzbogacą obiadowe sałatki w witaminy i składniki odżywcze. 
Wyhodowałam również szczypiorek, który już niedługo spełni swoje zadanie, jako składnik pysznego twarożku ;-) 
I nie mogę również zapomnieć o nowych domownikach, czyli zielonych roślinkach ofiarowanych przez moją koleżankę Kasię (BluCashmere), za co serdecznie jej dziękuję :-*

To wszystko przedstawiam Wam w postaci kilku fotografii i mam nadzieję, że zainspiruję Was do wprowadzenia nieco wiosny w Wasze cztery kąty ;-)










1 komentarze:

  1. tez mam rzeżuchę, pychota <3 ale Twoja jaka pięknaaa
    ;))

    OdpowiedzUsuń