wtorek, 6 sierpnia 2013

Parówki w cieście francuskim

Moi drodzy udało się - zostałam Panią magister :-) Postaram się z tej okazji nadrobić zaległości w postach :-) Dzisiaj niewielki wstęp - parówki w cieście francuskim. Niby nic, ale zapewniam Was, że robi furorę na wszelkich imprezach :-) Sposób ich przygotowania zaczerpnęłam z świetnego bloga Pani Broni

Składniki:

6 parówek (u mnie 5 długich przekrojonych na pół)
opakowanie ciasta francuskiego
1 jajko

Wykonanie:

parówki owinąć ciastem, pokroić w plastry (nie docinając do końca!) i wykręcać plastry na lawo i prawo. Położyć na blasze wyścielonej papierem do pieczenia i posmarować roztrzepanym jajkiem. Piec w rozgrzanym do 200st piekarniku przez 20 minut.



Smacznego! :-)


2 komentarze:

  1. Świetny przepis, no i pięknie wyglądają te parówki (zrobiłam, zrobiłam!). W związku z tym, że jakiś czas temu - żeby nie powiedzieć w Nowy Rok :P - postanowiłam odżywiać się zdrowiej, zamiast zwykłych parówek, kupiłam wędzone kiełbaski Polsoi. Świetnie się sprawdziły na imprezie, a zadowoleni i mięsożercy, i goście w ege :) Dzięki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować z tymi kiełbaskami! Dziękuję za podpowiedź ;) I pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń